keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Jeee

Jihuu, oon muuten kohta ollut täällä Unkarissa jo viikon! Ei kyllä tunnu siltä ollenkaan, aika on mennyt tosi nopeasti! Tänään ei ollut paljon ohjelmaa. Pääsin tänään Henkan kanssa juoksuttamaan hevosia. Täällä on muutama varsa joita pitää vielä kouluttaa rivihevosen tehtäviin. Yksi niistä on Pici jolla eilen ratsastin. Picin kanssa oli vähän ongelmia, Henkka juoksutti sen ja minä juoksutin Vilmaa.

Ajettiin tänään yksi heppa tästä kartanolta farmille Henkan kanssa. Kesän aikana opin varmasti myös ajamaan heppoja. Hevosenkoulutus jutut kiinnostaa kyllä paljon ja täällä siihen menisi varmasti monta kymmentä tuntia jos vain aikaa riittäisi! Minua ei kyllä jännitä yhtään vaikka ratsastaisin pukittelevalla hepalla joka vielä nousee pystyyn. Tipun varmasti kesän aikana kymmeniä kertoja mutta äidin ei silti tarvitse olla huolissaan :) Oon ehkä vähän hurjapää, mutta kun maastotkin alkaa jo pikkuhiljaa tuntea, voin keskittyä myös hevoseen enemmän.
Puolentoista tunnin vaelluksella eilen.

Pici <3 Tykkään noista unkarilaisista naruriimuista, sen voi jättää suitsien alle.

Tänään olikin vain noita heppahommia oikeastaan, aamulla tsekattiin pari mökkiä kuntoon Kaisankaa ja tiskattiin (vaihteeksi). Kati sanoikin illalla, että meidän pitää neuvoa muillekin harjoittelijoille tiskikoneen käyttö, ei meidän tarvitse olla siinä koko ajan, että voidaan tehdä enemmän meille kuuluvia oman alan töitä. Huomenna kirjoitetaan markkinointikirjettä moottoripyöräilijöille, mitähän siitäkin tulee :D Ja mitähän siitäkin tulee kun lähdetään Budapestiin!!Oon ainakin tosi innoissani huomisesta, pitää ottaa paljon kuvia! Muuten kuvasaldo on ollut kyllä aika köyhää :D Pitää tormistautua asian kanssa! Luulin, että kuvaa täällä koko ajan, mutta en kyllä aina muista kaivaa kameraa esiin enkä uskalla pitää kännykkääkään mukana töissä.. No, vielä minä kerkeän kuvata tänne akasiapuita ja hevosia ja paikkoja kyllästymiseen asti.... haha

Nyt lueskellaan Kaisan kanssa horoskooppeja ja kai tässä unille joutaa niin jaksaa huomenna krebaa!!!! Laters <3

1 kommentti:

  1. Ihanaa!!!!!!!!!!!! ihanasti spämmikuvia!!! päivitä usein pus pusss
    t. Anonyymi ;* ;* ;*

    VastaaPoista