maanantai 9. joulukuuta 2013

Ikävä

Ikävä Unkariin tuli, kun selailin kuvia kesältä tehdessäni esitelmää työharjoittelustani LC Höytiäiselle. Esitelmän pidin viime torstaina ja se meni oikein mallikkaasti, vaikka jännitinkin esiintymistä koko viikon.. Kuvia tuli selattua useampana päivänä ja esitystä varten oli hieman hankalaa valita vain parisenkymmentä parasta otosta. Kuviakun on kesältä liki 2000 kappaletta. Pitäisikin ehkä hieman poistella niitä koneeltakin, onhan joukossa ihan heilahtaneita ratsastuskuvia tai samankaltaisia kuvia vaikka kuinka monia. Ajattelin myös tilata viimeinkin paperikuvina niitä ja kehystää muistoja seinille! Ehkä saatan yllättää sellaisella taululla kesän työkaverinikin ;)

No, oli minulla ikävä tätä kirjoittamistakin oikeastaan! Tai monena päivänä on mielessä käynyt, että miksihän blogin päivitys jäi ja olisipa kiva vielä jatkaa. Nyt jatkan sitten samalla aiheella! Ja laitetaan vielä niitä selailemiani kuvia tähän loppuun. Täällä julkaisemattomiakin kuvia on niin paljon!!!! Oikeastaan parhaat ovatkin vasta loppukesältä :D
Henkka, Tilli, Ilona ja Eero


Minä voitin heppanäytöksessä viinipullon !

Kotiin!

Niin onnellisena maissivarkaissa

Lehdistötilaisuudessa edustamassa

Akasiapuut kukkii <3

Aamuvarhain ratsastamaan!

Ilonasta postikorttikuva<3

Minä ja Ilona


Levente ja Ilona asiakaspalvelutehtävissä

Melonivarkaissa Vilman kanssa

Auringonkukat jo melkein ohi
Palataan! En tiedä tosin vielä milloin, ja minkä aiheen kanssa, mutta eiköhän se tässä selviä. Vielähän näitä Unkari kuvia olisi julkaistavaksi :D

Szia!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, mennäänkö yhessä tuonne käymään ;)

    VastaaPoista
  2. Veera! Luin tämän tekstin vasta nyt. Jatka ihmeessä kirjoittamistasi ihan mistä aiheesta vaan! Äiti kyllä lukee mielellään. Ja tuo kuva maissivarkaissa on minun ehdoton suosikkini! Haluan tuon kuvan kehyksiin!

    VastaaPoista