No, oli minulla ikävä tätä kirjoittamistakin oikeastaan! Tai monena päivänä on mielessä käynyt, että miksihän blogin päivitys jäi ja olisipa kiva vielä jatkaa. Nyt jatkan sitten samalla aiheella! Ja laitetaan vielä niitä selailemiani kuvia tähän loppuun. Täällä julkaisemattomiakin kuvia on niin paljon!!!! Oikeastaan parhaat ovatkin vasta loppukesältä :D
| Henkka, Tilli, Ilona ja Eero |
| Minä voitin heppanäytöksessä viinipullon ! |
| Kotiin! |
| Niin onnellisena maissivarkaissa |
| Lehdistötilaisuudessa edustamassa |
| Akasiapuut kukkii <3 |
| Aamuvarhain ratsastamaan! |
| Ilonasta postikorttikuva<3 |
| Minä ja Ilona |
| Levente ja Ilona asiakaspalvelutehtävissä |
| Melonivarkaissa Vilman kanssa |
| Auringonkukat jo melkein ohi |
Szia!
Ihania kuvia, mennäänkö yhessä tuonne käymään ;)
VastaaPoistaVeera! Luin tämän tekstin vasta nyt. Jatka ihmeessä kirjoittamistasi ihan mistä aiheesta vaan! Äiti kyllä lukee mielellään. Ja tuo kuva maissivarkaissa on minun ehdoton suosikkini! Haluan tuon kuvan kehyksiin!
VastaaPoista